zondag 20 januari 2013

groeien en blijven groeien en blijven groeien en ....

Muzo is iets waar je altijd in kan blijven groeien.

Ik vind dat ik muzisch nog niet zo ver sta.
Dit wil niet zeggen dat ik het niet graag doe!

Bij de leerlingen in mijn klas voel ik mij niet geremd, daar kan ik me inleven in drama.
Vanaf er leeftijdsgenoten bij te pas komen, wordt het heel moeilijk voor mij. Dit geldt echter voor alle muzische domeinen.

Het duurt ook vrij lang voor ik een idee te pakken heb dat ik kan uitwerken.
Dit uitwerken duurt dan ook weer vrij lang.
Maar van zodra ik het kan uitvoeren, verloopt het meestal wel vlot.

Ik ga proberen om wat meer muzische impressies op te doen en dit zal me waarschijnlijk dan ook wel een heel pak vooruit helpen.

Maar ik zal aan muzo blijven doen, want al doende leert men!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten