dinsdag 15 januari 2013

Showtime

Eens aangekomen in Dworp, was het al onmiddellijk aan ons.
Ik was wel benieuwd naar de toonmomenten van de andere groepen. Ook al was er niet echt sprake van evaluatie, toch had ik een beetje zenuwen.

Al gauw werd er wel geëvalueerd, maar niet zomaar. Het zijn muzodagen, dus alles verloopt muzisch. Elk groepje kreeg een groepje dat hij moest evalueren. Er ware 4 manieren: aan de hand van een kleur, een muziekinstrument, een cocktail en uitbeelden. Het is eens iets anders, maar het zorgt er wel voor dat je gaat nadenken. Je zegt niet enkel: het was mooi of leuk.

De toonmomenten waren zeer aangenaam om naar te kijken. Het enige dat ik jammer vond, is dat je niet altijd wist rond welk schilderij er gewerkt werd. Daarom zijn sommige toonmomenten nog steeds niet zo duidelijk voor mij.

Hier kan je het resultaat bekijken van het toonmoment van mijn groepje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten