donderdag 17 januari 2013

Reflecteren, reflecteren, wie zijn best doet, zal het leren!

De muzodag is vlot verlopen.

Ik vind dat bij het openingsmoment de flashmob niet volledig tot zijn recht gekomen is. Dit kan je natuurlijk alleen maar weten door het te ondervinden. Achteraf bekeken had het beter geweest als de leerlingen zouden zitten en wij dan ook allemaal. En dat iedereen zo groep per groep rechtsprong en mee danste.

De workshop die ik deed had muzischer gekund zoals ik al beschreven heb bij de post M-DAY.

De verdeling van de kinderen over de workshops in de namiddag had ook vlotter kunnen verlopen. De organisatie had beter bij hun eerste gedacht gebleven, namelijk de leerlingen workshop per workshop afroepen.

De verdieping in de namiddag had niet anders kunnen lopen.

Het toonmoment was ook goed georganiseerd. Een groep van de onderbouw liet zijn stuk zien aan 1 groep van de bovenbouw en omgekeerd. We hebben dan ook de leerlingen het toonmoment van de andere groep laten evalueren.
Mijn leerlingen deden dit aan de hand van uitbeelden.
De leerlingen van de bovenbouw hadden muziek als onderwerp, zij evalueerden ons aan de hand van een muziekinstrument.

We hebben zelf ook onze workshop geëvalueerd in ons groepje. Daaruit hebben we dan onze muur gebouwd met de woorden die wij het belangrijkste vonden. De onderste woorden zijn de fundering.
Ik heb genoten van deze dag, maar ik was ook blij als het gedaan was.
Het was veel vermoeiender dan ik verwacht had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten